Sider

søndag den 3. oktober 2010

Hjælp! Fodtøj til kravlebørn..

Engang imellem støder man ind i ting som 1. gangs mor som man bare ikke ved.. Nogle kan man hurtigt få opklaret eller ved hvem man kan spørge sig til råd ved....

Men lige fodtøj.. HMM,,, ikke min stærke side..


Hvad giver i jeres kravle børn på udendørs nu da kulden begynder at melde sig... Og nu da jeg er igang med at hente råd hos andre erfarne mødre. Hvad med fingrene. Hvad pakker i de små hænder ind i når de kravler rundt udendørs...

3 kommentarer:

  1. Sofie har haft sådan nogle gummi-futter på fødderne. Og jeg tror jeg har både et par med og uden foer liggende. Dem må du gerne få, Sofie får jo ikke brug for dem, nu da hun går rundt. Jeg tjekker lige i morgen. Vi skal vidst bare have købt nogle vinterstøvler til Sofie. Til hænderne ville jeg bare købe en stak strikkede luffer til hende.
    (jeg har også svaret dig på mit kageindlæg)
    Knus

    SvarSlet
  2. Man kan få sådan nogle dynefutter som man kan trække udenpå flyverdragtens ben.
    Som skosælger vil jeg klart fraråde dig at give hende 'rigtig' sko på, dvs med rigtig sål, før hun går selv. Dvs ingen vinterstøvler før hun går!
    Min nevø har små handsker, ala en pose som bare sættes på hans hånd. Han gider dem ikke, men får varme hænder..
    Knus Helle

    SvarSlet
  3. Jeg kjøpte gode, tykke vatterte "utetøfler" på Polarn Og Pyret, helt supre! varme og gode og slitesterke :)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails