Sider

fredag den 15. oktober 2010

Hvad pusler jeg med...

Det bliver ikke til det helt vilde lige for tiden, men alligevel sniger der sig hist og pist lige lidt kreativitet ind... Nu da jo er Halloween næste uge, så kunne jeg ikke modstå at købe et græskar for en flad 20'er nede i brugsen,,, Må hellere få det tændt i weekenden... Det ser bare så hyggeligt ud.


Så blev jeg jo lidt inspireret af Hama-pigen alias Mia, som er gået i perle/stryge hjørnet, og da jeg så småt er begyndt at tænke på adventsgaver, snuppede jeg hendes ide med at lave tal til pakkerne afstrygeperler... Det er total hyggeligt at side og putte perlerne på brættet, man føler sig straks 20 år yngre... Tak for ideen Mia...

I længe har jeg også gået og misundet alle de flotte etikketter/mærker i putter på jeres hjemmegjorde ting. Nu har jeg simpelthen bestilt nogle til mig selv, som jeg glæder mig rigtig meget til at sætte på mine hjemmesyslerier...ketter

Sidst men ikke mindst er et af mine hækle projekter næsten færdige, kan i se hvad det skal blive til - Jeps... En Mumi... hæklet efter en opskrift jeg har fået af krudtuglens mor.. Super spændt på at få den udstoppet med fyld og sætte arme, øre, hale og øjne på den....

Til sidst skulle i da lige ha et billede af Tiger, min dovne hankat...


Håber du har haft en god weekend....

1 kommentar:

  1. Dejligt at se dagens perleblog! Med masser af inspiration og gode ideer :-)

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails