Sider

lørdag den 23. oktober 2010

Tapet, klippe, klistre....

Så er vores Sekretær, som sådan en skrivepult hedder, både blevet malet og idag minsanden også fået tapet indvendig. Jeg synes den er blevet super flot. Den har fået en plads i køkkenet og meningen er at det er der man kan holde styr med div. kaldender og beskeder...

Og nu da jeg havde fået lavet tapetklister kunne jeg lige så godt gå igang med dukkehuset til Trine med det samme.. Så resultatet blev dette. Dog tror jeg at der skal nogle blomster på udvendig, så den ikke er så fersk med det beige stribede tapet... Men det må komme senere, ligesom alt inventaren... Men det varer nok også lige lidt inden Trine synes huset er sjovt at lege med. Lige nu synes hun det er sjovest at lægge hendes sut derind.

I aften vil jeg til 30 års fest hos en af mine kollegaer - Det er kun for piger, det skal nok blive sjovt...

1 kommentar:

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails