Sider

mandag den 21. juli 2014

BM: #boysmonth2014 - tak for denne gang

Det var alt hvad jeg kunne nå at bidrage med for denne gang til boysmonth, som jeg elsker at deltage i. Det er sandelig også længe siden at min blog har fået så meget opmærksomhed. Så den har nydt det i fulde drag. Håber at Christine er vært igen en anden gang for en runde boysmonth. Her lige månedes bidrag samlet. Jeg pakker idag syværelset sammen for Magnus kommer og overtager gemakkerne på sin 3 ugers sommerferie på fredag. Sådan er reglerne desværre her i huset. Dog den bedste løsning, da jeg ikke orker at sidde i køkkenet og rode med alt mit sygrej. Så hellere planlægge sin sytid, når værelset er Magnus-frit.

3 kommentarer:

  1. Lækre ting du har syet!
    - og jeg tror egentlig det er en fordel engang imellem, at skulle pakke syværelset ned - det ville i hvert fald betyde jeg holdt en del mere orden ;)

    SvarSlet
  2. Skønt, at du havde lyst til at være med igen Lise - og selvfølgelig skal du da være med igen :-) Som altid fine ting du har fået lavet til dine dejlige drenge. Fortsat rigtig god sommer til dig og din familie.
    Bedste hilsner herfra*

    SvarSlet
  3. Halløjsovs hvor du har været aktiv! Godt gået og meget inspirerende :-))))) KH L

    SvarSlet

Dejligt du kiggede forbi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails